Σήμερα, οι μαθητές της Δ’ τάξης μαζί με τον δάσκαλό τους, κ. Γιώργο Τηνιακό, παρουσίασαν στο σχολείο μας ποιήματα και τραγούδια αφιερωμένα στην Εθνική Επέτειο του «ΟΧΙ». Στο τέλος, με μεγάλη συγκίνηση και υπερηφάνεια, ανύψωσαν την Ελληνική σημαία και τραγούδησαν όλοι τον Εθνικό Ύμνο. Συγχαρητήρια στα παιδιά και τον εκπαιδευτικό τους για την επιμέλεια της γιορτής!

