Σήμερα 26/1 πραγματοποιήθηκε σε κάθε τάξη η καθιερωμένη κοπή Βασιλόπιτας προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Σε κάθε τμήμα ένας τυχερός κέρδισε το τυχερό φλουρί και έλαβε αναμνηστικό δώρο!






Φυσικά ο Σύλλογος Γονέων προσέφερε βασιλόπιτα και για τους εκπαιδευτικούς του σχολείου!


Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και ευχόμαστε καλή Χρονιά με Υγεία σε όλους!