Μια “γλυκιά” και πολύ υγιεινή έκπληξη περίμενε σήμερα τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας κατά τη διάρκεια του διαλείμματος.


Ο κύριος Βαγγέλης και η κυρία Χαρίκλεια με περισσή ευγένεια έφεραν και μοίρασαν σε όλα τα παιδιά ολόφρεσκα πορτοκάλια από τον κήπο τους.


Φυσικά τα παιδιά το χάρηκαν πάρα πολύ!


Τους ευχαριστούμε θερμά για αυτή την όμορφη χειρονομία!