ΜΑΘΗΤΙΚΟ – ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ “ΜΑΖΙ”

Τη Δευτέρα 4 Μαΐου η Β’ και η Δ’ τάξη του σχολείου μας συμμετείχε στο Μαθητικό – Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ “ΜΑΖΙ” που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος “Κι αν ήσουν εσύ;”.

Στο Φεστιβάλ συμμετείχαν 4 σχολεία (το Γενικό Λύκειο Άνδρου, το Επαγγελματικό Λύκειο, το Δημοτικό Σχολείο Χώρας και το Νηπιαγωγείο Χώρας), 13 εκπαιδευτικοί και 100 μαθητές και μαθήτριες με παρουσιάσεις, βιωματικά εργαστήρια και θεατρικά δρώμενα.

Το πρόγραμμα “Κι αν ήσουν εσύ;” είναι ένα πρόγραμμα για την ευαισθητοποίηση της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας στα ανθρώπινα δικαιώματα με την αξιοποίηση βιωματικών δραστηριοτήτων και τεχνικών θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος. Υλοποιείται από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *