Ημέρα ενημέρωσης γονέων για το πρώτο τρίμηνο, καθιερώσαμε τα τελευταία χρόνια να την κάνουμε γιορτινή και να ανταλλάσσουμε και ευχές για τις γιορτινές μέρες που έρχονται. Συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές που μας τραγούδησαν παραδοσιακά κάλαντα από την Κρήτη, τη Χίο, την Ικαρία, την Άνδρο, την Πελοπόννησο και την Αλβανία! Ευχαριστούμε τους μουσικούς, Θανάση Καρπούζη, Αντώνη Κουτσούκο και Κάρολο Γιαγιάννη για την προετοιμασία και τη συνοδεία. Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων για τα πανέμορφα δώρα που προσέφεραν σε μαθητές και στο προσωπικό του σχολείου!! Καλές γιορτές σε όλους με υγεία!!


