Φωτόγραμμα

Το πρώτο διήμερο του Απριλίου υλοποιήθηκαν διαδραστικά εκπαιδευτικά προγράμματα από το «Φωτόγραμμα», στο χώρο του Συνεδριακού Κέντρου «Αλέξανδρος Καΐρης» (ΕΠΑΛ). Το «Φωτόγραμμα» προσέφερε στα παιδιά έδαφος για την ανάπτυξη των πνευματικών και δημιουργικών δυνάμεων. Χάρισε μοναδικές εμπειρίες στους μαθητές και στις μαθήτριες με τη διαδραστική μάθηση, τον διάλογο και την έρευνα.

Α2’, Β’ & Γ’ τάξεις

Θέμα: Τα άγρια ζώα της Ελλάδας

Οι μαθητές των μικρών μας τάξεων, παρακολούθησαν τη διαδραστική και εκπαιδευτική ταινία, η οποία αναπτύσσει σεναριακά την λειτουργία, σε μελλοντικό χρόνο, ενός κέντρου προστασίας άγριων ζώων της Ελλάδας που βρίσκονται σε κίνδυνο εξαφάνισης. Τα παιδιά κατανόησαν όλες τις πληροφορίες και κατάφεραν να απαντήσουν σωστά στις ερωτήσεις που τους δόθηκαν. Γνωρίσανε τα άγρια ζώα και τα φυσικά οικοσυστήματα, στα οποία ζουν και αναπτύσσονται. Επιπλέον, ενημερώθηκαν για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ζώα αυτά και φυσικά για τους τρόπους προστασίας της πανίδας μας. Οι μικροί μας μαθητές ευαισθητοποιήθηκαν και έδωσαν και οι ίδιοι τις δικές τους λύσεις, ώστε να προστατέψουμε τα άγρια ζώα της Ελλάδας και να σεβόμαστε το φυσικό περιβάλλον, στο οποίο ζουν.

Α1’ τάξη

Θέμα: Διατροφή και υγεία

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ τάξης παρακολούθησαν ένα νέο animation πρόγραμμα του εκπαιδευτικού οργανισμού «Φωτόγραμμα», στο οποίο οι ήρωες προσπαθούν να βοηθήσουν σημαντικά όργανα του ανθρώπινου σώματος να μιλήσουν με τα παιδιά, για τις τροφές που τους χαρίζουν υγεία και δύναμη! Τα πρωτάκια μας μάθανε για την αξία της Μεσογειακής διατροφής, της διατροφικής πυραμίδας, τις διαδραστικές και διδακτικές ιστορίες των ηρώων. Στο τέλος, πραγματοποιήθηκε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι γνώσεων, το οποίο χάρισε στα μικρά μας μια υπέροχη και ιδιαίτερη εμπειρία ψυχαγωγικής, διαδραστικής εκπαίδευσης.

Στ1’ & Στ2’ τάξεις

Θέμα: Νικάμε την βία και τον Σχολικό εκφοβισμό

Τα παιδιά της Στ’ τάξης, παρακολούθησαν μία διαδραστική ταινία «Νικάμε την βία και το σχολικό εκφοβισμό», η οποία ταινία εκτυλίσσεται σε μια μελλοντική εποχή, όπου το bullying και ο σχολικός εκφοβισμός έχουν εκλείψει και θεωρούνται ξεπερασμένα. Βασικό ρόλο έπαιξε και ένα παγκόσμιο δίκτυο που καλούσε τα παιδιά που γίνονταν θύματα του φαινομένου να αναφέρουν εύκολα και γρήγορα το περιστατικό βίας εναντίον τους. Οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν ενεργά, διαδραστικά και διαμόρφωσαν τη ροή της ταινίας, προβλέποντας τι θα συμβεί, αλλά και απάντησαν σε κάποια ερωτήματα για την καλύτερη αντιμετώπιση του προβλήματος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *